Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~maruno | użytkownik

imię i nazwiskoRemigiusz S. adresJelenia Góra <> Mieroszów zarejestrowany22.03.2008 @15:30:05 ostatnio na stronie17.11.2017 @12:04:38



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwblog.marun.pl
digarty127 komentarze4583 posty na forum5 newsy2

komputer / sprzęt
E-500 :: ZD 9-18 :: ZD 14-42 i trochę "gratów"

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~maciejka31    01.04.2010 @12:36:54
Twoje Też Piękne zdjęcia
~bemol    30.03.2010 @22:09:46
Dzięki Pozdrawiam ciepło
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~supergroszek    24.03.2010 @18:16:07
wlasnie musze poprawic jeszcze kilka rzeczy.
przede wszystkim tlo.
jeszcze duuzo pracy.
dziekuje. i do jutra.
pozdrawiam.
_______
.a kiedy przyjdzie także po mnie
Zegarmistrz Światła purpurowy.
~Smolipaluch2    20.03.2010 @22:23:22
dziękówki
~toja    20.03.2010 @15:10:45
Dziękuję, a co do Ślęży to latem tam można chodzić tylko bezszlakowo, a najlepiej to w inne górki, pozdrawiam serdecznie.
_______
Online nie znaczy Oncomputer
~Ayna    09.03.2010 @19:45:39
Dziękuję
~supergroszek    06.03.2010 @19:48:23
dziękuje ślicznie
następne zajęcia w czwartek?
pozdrawiam
_______
.a kiedy przyjdzie także po mnie
Zegarmistrz Światła purpurowy.
~Smolipaluch2    01.03.2010 @21:48:11
dzięki
~bemol    01.03.2010 @19:58:21
dzięki
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~Milsons    26.02.2010 @20:03:39
Musze przysnac, ciesząca oko galeria, a patrząc jeszcze raz na monitor a raz za okno to aż sie łza w oku kręci. Ale chyba juz ku końcowi ta zima paskuda Pozdrawaim, dzieki za zajrzenie.
~miecia1    26.02.2010 @19:45:57
Dziękować, dziękować
~gosiaczexs    21.02.2010 @15:13:35
świetne fotki
~Smolipaluch2    18.02.2010 @15:13:15
Hehe dzięki Kiedy nowe fotki?
~93czArna24    25.01.2010 @14:54:00
interesująca galeria
_______
Lubimy ludzi,którzy bez wahania mówią to, co myślą, pod warunkiem, ze myślą;]
~lilaroz    24.01.2010 @22:28:34
Dziękuję, miło mi...pozdrawiam i życzę dobrej nocki
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył .
......Robert Bresson
~bemol    24.01.2010 @10:44:49
Witaj...cieszę się
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~bemol    24.12.2009 @11:12:50
Wesołych Świąt !!!
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~bemol    26.10.2009 @08:47:05
...wiem, że takie lubisz.... Dziękuję i pozdrawiam !
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~miderska    18.10.2009 @21:21:41
thx
_______
Om mani padme hum ...
~bemol    07.10.2009 @12:22:00
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~bemol    04.10.2009 @21:24:13
ja też...
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~jur432    24.09.2009 @09:42:32
witam. dzięki ,zreflektowałem się troszkę kadrem wydaje mi się że teraz jest ok pozdrawiam
_______
Największa przyjemność w życiu to zrobić coś,o czym ludzie mówią że jest niemożliwe.
~Przemo12    22.09.2009 @11:20:49
ciekawe prace, gratuluje oka
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~bemol    16.09.2009 @16:31:30
pozdrawiam
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~creativeLP    15.09.2009 @17:17:50
gratuluje galerii
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt